۱. دریافت مجوز ورود

جهت دریافت مجوز ورود به واحد ارائه اصل مدارک مالکیت و یا اجاره نامه و مدارک هویتی به واحد مدیریت برج نگین رضا الزامی است. پس از ارائه اسناد فوق پرونده شارژ واحد مورد بررسی قرار می گیرد و برای ثبت مجوز ورود نیاز به تسویه شارژ و کلیه بدهی های مربوط به واحد میباشد. پس از آن در صورتی که تمایل داشته باشید نسبت به حمل اثاث با آسانسور اقدام نمائید مطابق مصوبه هیئت مدیره هزینه آسانسور بابت اسباب کشی محاسبه میگردد. ( واحد مدیریت در روزهای کاری در ساعات مشخص پاسخگوی شما می باشد )

۲. حمل اثاث با آسانسور

حمل اثاث با آسانسور در برج نگین رضا تابع مقرراتی است که بدینوسیله به اطلاع شما میرسد: الف) امکان حمل اثاث و لوازمی که بدلیل ابعاد و یا وزن زیاد به آسانسور آسیب میرساند وجود ندارد ( نظیر گاو صندوق های بزرگ )  ب) حداکثر وزن اثاث قابل انتقال با آسانسور در هر بار ۳۰۰ کیلو گرم میباشد  پ) پیش از حمل هر گونه اثاث نیاز است با قسمت پذیرش (reception)  برج هماهنگی های لازم انجام گرفته و نسبت به ثبت مجوز آسانسور اقدام نمائید.  ت) هزینه حمل اثاث مطابق مقررات محاسبه میگردد  ث) زمان حمل اثاث توسط قسمت پذیرش برج به اطلاع شما میرسد  ج) حداقل ۲۴ ساعت پیش از ورود کالا و اثاث نسبت به دریافت مجوز اقدام فرمائید.

۳. استفاده از شوتینگ

یکی از امکانات رفاهی برج نگین رضا شوتینگ زباله می باشد. به منظور حفظ و نگهداری شوتینگ نیاز است ساکنین محترم مواردی را رعایت فرمایند. بدیهی است در صورت استفاده ناصحیح و ایجاد خسارت مالک / مستاجر واحد مسئول شناخته شده و میبایستی هزینه های مربوط به جبران خسارت را پرداخت نماید. مواردی که جهت حفظ و نگهداری شوتینگ باید رعایت شود:  الف) از قراردادن زباله های حجیم در شوتینگ خودداری نمائید.  ب) زباله می بایستی در کیسه زباله در شوتینگ قرار گیرد  پ) ریختن هر گونه نخاله ساختمانی، جارو و تی، چوب و از این دست زباله ها در شوتینگ ممنوع است  ت) از انداختن کیسه زباله با ابعاد بیش از ۷۰% دهانه ورودی شوتینگ خودداری نمائید  ث) از انداختن فیلتر سیگار و سیگار روشن در شوتینگ جدا خودداری فرمائید.

۴. پرداخت شارژ

مطابق قانون تملک آپارتمانها کلیه هزینه های جاری ساختمان بر طبق متراژ هر واحد بین واحدها تقسیم شده که ساکنین موظفند نسبت به پرداخت آن از طریق مراجعه به دفتر مدیریت و یا واریز بحساب هیئت مدیره برج نگین رضا اقدام نمایند. هزینه های عمرانی و زیر بنایی ساختمان نیز بصورت شارژ عمرانی از مالکین دریافت میگردد. نحوه پرداخت شارژ بصورت ماهیانه و یا فصلی میباشد. چنانچه تمایل دارید بصورت ماهانه شارژ واحد خود را پرداخت نمایید تا تاریخ دهم هر ماه نسبت به پرداخت شارژ اقدام فرمائید و چنانچه بصورت فصلی پرداخت را انجام میدهید تا پایان نخستین ماه از هر فصل نسبت به پرداخت شارژ واحد خود اقدام نمائید. بدیهی است برای جلوگیری از تضییع حقوق دیگر مالکین/ ساکنین در صورت عدم پرداخت شارژ در زمان مقرر از طریق قانونی اقدام میگردد. 

۵. کانال های ارتباطی برج نگین رضا

جهت دسترسی به اعلانات و اطلاعیه های ضروری و مهم و استفاده از خدمات آنلاین برج نگین رضا می توانید با اعلام شماره تلفن همراه خود به واحد مدیریت درخواست عضویت در گروه واتساپ برج نگین رضا (ساکنین ومالکین) را بدهید . ضمنا جهت ارسال گزارشات و ثبت درخواست و بهره مندی از دیگر سرویس های آنلاین می توانید از طریق وب سایت برج نگین رضا به نشانی: www.neginereza.ir  اقدام نمائید.

۶. استفاده از پارکینگ برج نگین رضا

جهت ورود و استفاده از پارکینگ برج نگین رضا نیاز به کارت پارکینگ دارید. چنانچه واحدی که ساکن آن هستید دارای پارکینگ در مستندات ملکی می باشد نیاز است با مراجعه به واحد مدیریت برج نگین رضا درخواست صدور کارت پارکینگ نمائید. توجه داشته باشید در صورت عدم همراه داشتن کارت پارکینگ امکان ورود به پارکینگ میسر نمی باشد. در صورتی که کارت پارکینگ شما مفقود گردیده سریعا جهت غیر فعالسازی کارت پارکینگ به واحد مدیریت مراجعه فرمائید چرا که مسئولیت هر گونه سوء استفاده از کارت پارکینگ واحد بعهده شماست. ضمنا به منظور صدور کارت المثنی نیز با پرداخت هزینه های مربوطه از طریق واحد مدیریت برج اقدام نمائید.

۷. ورود میهمانان واحدها به برج نگین رضا

جهت راهنمایی مهمانان واحد شما قسمت پذیرش (reception) در ورودی برج قرار گرفته است. به منظور سهولت راهنمایی میهمانان از شما درخواست می نماییم شماره واحد خود را به اطلاع میهمانان خود برسانید. ضمنا چنانچه تمایل دارید میهمانان شما از پارکینگ برج نیز بهره مند شوند، جهت دریافت کارت پارکینگ ویژه میهمانان واحدها و اطلاع از شرایط آن به واحد مدیریت برج نگین رضا مراجعه فرمائید. ضمنا پس از ساعت ۲۳ از ورود افراد ناشناس و مراجعین واحدها بدون هماهنگی قبلی با قسمت پذیرش (reception) جلوگیری میگردد.

۸. درخواست خدمات فنی و نظافتی

جهت ثبت درخواست خدمات فنی شامل لوله کشی، سیم کشی، خدمات مربوط به برق و مخابرات، سیستم های تهویه و خدمات نظافت داخل واحدها می توانید از طریق تماس با بخش پذیرش (reception) برج اقدام فرمائید. توجه داشته باشید که پس از ثبت درخواست شما، پیامکی مبنی بر ثبت درخواست برای شما ارسال میگردد. ضمنا ممکن است با توجه به شرایط حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مراجعه تکنسین مربوطه به واحد شما زمان ببرد. در صورتی که امکان ارائه خدمت درخواستی فراهم نباشد، بخش پذیرش تلفنی این موضوع را به اطلاع شما می رساند. در موارد نشتی آب، اتصال برق و دیگر موارد ضروری و فوری سریعا موضوع را به بخش پذیرش برج جهت پیگیری اطلاع دهید.

۹. بازسازی و تخریب واحدها

چنانچه قصد بازسازی واحد خود را دارید نیاز است ضمن مراجعه به واحد مدیریت نسبت به دریافت مجوز بازسازی اقدام نمائید. پس از ثبت مجوز موارد مهم و نکات فنی مربوطه به اطلاع شما می رسد. توجه داشته باشید هر گونه آسیب به مشاعات ساختمان و سازه نظیر تلاش برای بریدن بادبند، تغییرات در لوله کشی، آسیب به نمای ساختمان، جدا نمودن چهارچوب پنجره، ساخت و ساز در تراس ها و نصب سازه در تراس واحد، تخریب راهروی مشاعات و از این دست اقدامات غیر مجاز بوده و برابر قوانین مربوطه با خاطی برخورد میگردد. ضمنا در صورتی که برای حمل مصالح و نخاله نیاز به استفاده از آسانسور دارید مطابق مقررات هزینه آسانسور تخریب و بازسازی محاسبه میگردد.

۱۰. دیگر خدمات و اطلاعات ضروری

دریافت بسته های پستی: مرسولات پستی واحدها توسط  بخش پذیرش به نمایندگی از واحدها بصورت امانت از مامور پست دریافت شده و پس از اطلاع رسانی از طریق پیامک یا تلفن به شماره اعلام شده توسط ساکنین واحدها، به آنها تحویل داده می شود. توجه داشته باشید که بخش پذیرش برج از دریافت هر گونه بسته دیگری بغیر از بسته های استانداردی که توسط شرکت پست تحویل داده می شود، خودداری می نماید.

انباری: انباری واحدهایی که مطابق اسناد مالکیت دارای انباری می باشند در طبقات منفی ۲ الی منفی ۶ قرار دارد. توجه داشته باشید که در هنگام معامله ( خرید یا اجاره ) واحد انباری واحد خود را از مالک قبلی/ فعلی تحویل بگیرد . به منظور حفظ امنیت انباری ها پیشنهاد میشود بصورت هفتگی به انباری واحد خود مراجعه نمائید. ضمنا شماره پلاک انباری خود را به اطلاع واحد مدیریت برسانید.

سیستم تهویه مطبوع:سیستم تهویه مطبوع واحدهای برج نگین رضا ایرواشر میباشد. این سیستم در پایان بهار و ابتدای پائیز نیاز به سرویس و راه اندازی سرمایش و گرمایش دارد. با توجه به ساختار این سیستم ممکن است بازدهی مناسبی در برخی از سیستم های تهویه مطبوع که سرویس دوره ای نشده اند وجود نداشته باشد . چنانچه به خدمات ایرواشر نیاز دارید با واحد مدیریت برج تماس بگیرید.

نشت آب و آسیب به واحدهای مجاور:یکی از مهمترین و پر تکرارترین مواردی که باعث ایجاد خسارت به واحدها می شود، نشت آب از لوله کشی های داخلی و سیستم تهویه مطبوع است. به منظور جلوگیری از ایجاد خسارت پیشنهاد می شود در صورتی که قصد عدم مراجعه به واحد برای زمان بیش از ۲ روز را دارید نسبت به بستن شیر فلکه آب ورودی به واحد و سیستم تهویه مطبوع اقدام نمائید. ضمنا چنانچه از محل قرارگیری شیر فلکه آب مصرفی و آب سیستم تهویه خود اطلاع ندارید با تماس با بخش پذیرش برج موضوع را اعلام و درخواست تکنسین فنی تاسیساتی نمائید.

حریق و آتش سوزی:یکی از مخاطره آمیزترین موارد برای ساختمان های بلند موضوع آتش سوزی است. به منظور جلوگیری از حریق به نکات زیر توجه فرمائید:  الف) در استفاده از لوازم برقی پر مصرف نظیر کولر گازی، سرورهای سازمانی و … نهایت دقت را داشته باشید چرا که مهمترین عامل ایجاد آتش سوزی کابل های برق می باشد.  ب) از تغییر کلیدهای مینیاتوری واحد بدون هماهنگی با واحد مدیریت و نظارت تکنسین برق برج خودداری نمائید.  پ) از انبار نمودن اجسام آتش زا و آتش گیر در واحد خود جدا خودداری نمائید.  ت) از استعمال دخانیات در مشاعات برج خودداری نمائید.  ث) هرگز فیلتر سیگار و سیگار خاموش شده خود را از پنجره واحد و یا تراس به بیرون پرتاب نکنید.  ج) از سلامت و عدم انقضاء کپسول آتش نشانی واحد خود مطمئن شوید.  چ) به محض استنشاق بوی دود و یا مشاهده آتش سوزی با بخش پذیرش برج که بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست تماس بگیرید.  ح) در هنگام وقوع آتش سوزی با پرسنل انتظامات همکاری نمائید.

۱۱. دریافت مجوز خروج

جهت دریافت مجوز خروج در مرحله نخست با در دست داشتن مدارک هویتی به واحد مدیریت برج نگین رضا مراجعه فرمائید. پس از بررسی پرونده واحد و پرداخت کلیه بدهی ها ضمن هماهنگی با مالک واحد ( درصورتی که مستاجر واحد باشید ) نسبت به ثبت مجوز خروج اقدام میشود. توجه داشته باشید در صورتیکه پرونده واحد دارای نقایصی باشد، ابتدا نیاز است نسبت به رفع نقایص اقدام فرمائید. حداقل ۲۴ ساعت پیش از خروج از واحد نسبت به اخذ مجوز اقدام فرمائید چرا که در صورت عدم دریافت مجوز خروج، از خروج وسایل و اثاث شما جلوگیری بعمل می آید. در تعطیلات عید امکان خروج وسایل و اثاث بدون دریافت مجوز از کلانتری باغ فیض ممکن نیست. ضمنا در صورتیکه برای حمل وسایل و اثاث از آسانسور استفاده می کنید نیاز به دریافت مجوز و پرداخت هزینه های مربوطه است.